20070604

I´m taking this buss to the beach

Efter att ha klarat av den "officiella" inflyttningsfesten på Litsvägen hos mig och kombon Andreas Stenmark . Var vi ett gäng som spenderade gårdagskvällen med att sitta i köket och dricka mousserande vin (sen champagne frukost) med hallonsorbet. Kvart i sex imorse var det till att skjutsa Gabriel till flyget mot Stockholm. Gissa min förvåning då jag på vägen hem ser att det kommer rök ifrån motorn. Efter att ha fyllt olja och vatten till kylaren skjutsar jag Peter till flyget och väl där inser jag att det är kört. Det sprutar ånga från nånstans i motorrummet, så ett snabbt farväl, börja rulla mot Volvoverkstaden innan kylarvätskan är slut och få skjuts av chefen tillbaks.

Egentligen skulle det här varit en dag då jag vaknade upp och fixade allt med glatt humör efter en underbar helg...det blev inte så...

"Next week I´m taking the bus to the beach and declare wednesday - the first day of the weekend" -hoppas gör man ju alltid...

Dagens höjdpunkt får vara detta tips ny blogg med Centerpartisterna på Näringsdepartementet

Inga kommentarer: