20061110

En era är över!

Är hos syrran i Stockholm och har precis sett Järvsös coolaste brud Cissi Ramsby blivit utröstad ur idol. Det är en sorg för Cissi har verkligen varit ett glädjeämne med sin totalt personliga karaktär. Äntligen en som vågar har jag känt. Måste väl lägga in min Lassie också då att Cissi hjälpt till på auktionerna i Järvsö där jag brukar vara och leta billiga prylar och möbler.

Ja hur som helst är en era över, det är dags att se framåt. En önskan vore att få se Cissi Ramsby och Lill-Babs Stenegård till sommaren. Där har ju tom Rhapsody in rock framträtt!

Jag lovar jag kommer vara där...


Imorgon är det världskurs här i Sthlm, återkommer i helgen.

2 kommentarer:

Maria Carlsson sa...

Men hon sjunger ju faaalskt, ganska mycket faktiskt...då hjälps det inte om man är från Järvsö eller inte.

Emma Jonsson sa...

Men hon har iaf utstrålning som bara den. Och i dagens läge så behöver man ju inte kunna sjunga heller, kolla på Paris Hilton tex. Med lite teknik kan alla sjunga. Cissi var bra :) jag kommer att sakna henne.