20070704

Sommarjobb - färg svett och pengar

Efter att i måndags med glädje inlett min semester med att måla bullerplank (skall sitta vid Fagerbacken i Östersund) hos en entreprenör i Fåker. Har jag för första kvällen lyckats tagit mig till en dator.

Så då vidare till min Newsupdate,
  • Magnus AnderssonDN-debatt , känns skönt att CUF:s idéer drivs vidare med hjäp av Centerpartister. Jag har ofta haft svårt att förstå behovet för staten att ta ansvar för dem som redan har. Problemet är ju inte rikas rikedom utan fattigas fattigdom som jag brukar säga.
  • Pelle Åsling (c) vår riksdagsledamot redogör i ÖP för sin första tid i riksdagen. Ska bli spännande att följa Pelle och se hur han lyckas "förankra" de resultat (som redan har visat sig iofs) i och med hans satsning på intensivt lobbyarbete mot Rosenbad och de olika departementen iställetför pappersexcersisen mot Plenum och riksdagen.

God natt på er nu blir det sova, reveljen ljuder 06:00

Inga kommentarer: