20070513

Livstecken - del 1

Så kom den traditionella blogg-dippen som brukar infinna sig i perioder av livet då man jobbar och gör för mycket, följande har hänt i mitt liv.

Uppdaterat bloggrollen med nya faovriter som:
- Rasmus Nyberg som bloggar från sin nya hemort Antofagosto i Norra Chile.
- Frida Johansson nöjesblogg på Östersundsposten
- Några unga politiker som CUF Jämtalnd ordförande Hanna Wagenius, nya CUF:aren C-J från Bollnäs, Andreas Stenmark min kombo mfl.

Har bestämt mig och även bokat biljetter för att åka ner på CUF-stämman i Kalmar.

Har börjat planera sommarsemestern, letar nu efter ett svettigt men betalt sommarjobb, kombinera nytta med "Beach 2010" satsningen är tanken, erbjudanden mottages tacksamt på jonas.rask.samuelsson@centerpartiet.se

Har kommit in mig bättre i jobbet, dock börjar jag fundera på när sommaren kommer hit på riktigt, i onsdags/torsdags snöade det här.

Åkte snowboard för en vecka sedan, Åre förlängde öppetiderna i år så jag han med en dag vad jag kategoriserar som "Slush-Puppie" åkning. Ett stort tack till Daniel Danielsson som var snäll nog att låna ut en jacka då jag lämnat min på kroken i hallen hemma.

Sovit mig igenom hela kvällen det var ESC, schlagerfestival. Tack vare att jag slapp se eländet är jag iaf utvilad inför kommande vilda vecka med tre tunga möten plus resan till Kalmar.

Inga kommentarer: