20060915

Sista inlägget innan valet

Hej!

Nu har jag lagt sista uppdateringen på hemsidan, det saknas något pressmeddelande och nån enstaka artikel fortfarande men men. Nu ska jag ut och dra mina röster till stacken.
Idag blir det nog en hel del flygblad i Järvsö samtidigt som tvättmaskinen kommer att snurra, det behövs!

Har just nu hört att jag kommer få 10 kryss i förhoppningsvis både kommun & landstingsvalet, ser framemot räkningen till veckan.


Imorgon blir det valstugan i Bollnäs sen öl på tranan (troligen). På söndag blir valsedelsutdelning vid vallokal på söndag och slutligen "segertåg" mot Hotell Anglais i Shlm där valvakan hålls (som den gjorde 1976). Det ska bli spännande att sitta där och slitas i ovisshet. I länet tror jag det går bra men det blir stenhårt i riksdagen. Och jag hopppas att ni stockholmare som läser det här röstar på C i Stockholm för det behövs ett grönt borgerligt parti i Stockholm.

Så nu blri det inge mer blogg på ett par dagar, och har ni inte bestämt er hur ni ska rösta så hör aver på 070-580 17 30 gäller 24\7.

Bäver över - bäver ut!

Inga kommentarer: