20081007

Veckans läsning - John McCain


Nyss hemma från en dag på landstingsstyrelsen innehållande bla. läkemedelsanvändning, öppna jämförelser, delårsbokslut samt det initierade omställninsarbetet. Jag känner mig inte direkt superstylish utan lite mer äppelpuré-stylish. Då är det bra med vänner som överraskar i vardagens gråa trask. I brevlådan låg idag ett stort grönt paket, nåt jag glömt nånstans tänkte jag men icke! Veckans läsning blir nu Hans Bergströms politiska biografi av John McCain och till råga på allt är den signerad av författaren själv! Stort tack Peter din timing är perfekt, får väl samtidigt erkänna att vore jag amerikan lutade jag mer åt McCain än kändis-Obama. Sen har ju inte Obama hållt på eller gjort så mycket i politiken så hans biografi vore nog kort och torftig.
Tack än en gång Peter!

1 kommentar:

Peter Olevik Dunder sa...

http://www.magasinetneo.se/blog/archive/2008/10/08/mccain-kvallen-nu-pa-film

Där kan Hans Bergström beskådas och belyssnas :)