20080505

Stämman slut - vardagen börjar

Lämnade lite vemodigt troligen min allra bästa stämman i lördags eftermiddag efter att jag föredragit valberedningens förslag som gick igenom utan ifrågasättande. Väl i Sthlm hookade jag upp med "familjen" och sedan drogs det vidare till medis - Snapz med de fyra systrarna de är bara för underbara. En välbehövd natts sömn senare fick jag mig en lång frukost med många skratt, vissa föredrar ex bubbelgum till frukost...matchar personligheten också. En eftermiddag på norra mälarstrand ochavslutning på restaurang la dolche vita sen stress till bredäng och tillbaks till T-centralenför att slutligen dyka i säng på tåget.

En promenad hem för dusch och ombyte för att sätta sig på dagens landstingsstyrelse med dragningar från hela regionala staben, dialog med revisorerna mm. Jämtlands läns landsting fick idag sina första strejkande anställda ska bli intressant att få följa en landstingsstrejk från insidan. Jag var med om de när kommunal strejakade för några år sedan i Bollnäs undrar om det här blir lika?

Ma höres...

Inga kommentarer: